close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
[一般] my card 成功扣點, 但無法得知安全碼, 所以轉換不到元寶
Oct 10th 2014, 14:03, by fb00000194222978 ( 第64314本臉書 )

引言回覆 fb00000194222978 的話:

my card 現在搞什麼安全代碼,我連密碼都不記得,以前只要進水族箱就可以買元寶扣點數,現在愈來愈麻煩,不想儲值了,客服也不知道什麼時候回,急死人了,害死人哪,眼看著活動下架了,現在還玩什鳥啊~還要填一大堆表格,拍照,偶又沒相機還要把個資曝光,今天假日還會有客服嗎?不知換買 FB幣或其他遊戲幣比較方便否?
  這個問題我最近剛跟客服吵完 給你個建議 如果打算用mycard儲值的話 你要買mycacd facebook專用那個 在超商都有這個選項 這個就不會有安全代碼問題 我的FB帳號也是綁到不知道哪來的帳號 客服也是一直推給我這邊 說可能是我朋友或是家人幫我綁的 最好會那麼無聊 還幫我儲值喔? 反正那查也查不到 改也不能改 客服說我無法證明那個帳號是我的

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoxhcfqr4v4f 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()