Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Advance your career

Columbia College offers 100% online MBA degrees, allowing you to earn your degree on your time. Get a promotion at work with an MBA.
From our sponsors
幫幫我~~~在停車場撞到別人機車該怎麼辦 (20點)
Apr 29th 2014, 10:43

上禮拜三在停車場,我機車要後退時不小心撞到別人機車,
對方機車整個倒掉,對方車主當下不再現場,
於是我將它機車扶起來,大概看看沒有什麼損傷,
3天過後,接到警衛通知說對方車主有調監視器,看到是我把它機車用倒的,
想跟我私下談談和賠償事宜.(警衛說龍頭等部位有損傷)

請問跟對方車主私下談和賠償事宜我該注意些什麼?
因為我怕被對方坑錢
如果對方獅子大開口我該如何保障我自己?!

我的機車保險有受理嗎(因為我當下在停車場並沒有報警)

因為第一次遇到這種事情,我不知道如何解決,謝謝大大幫忙

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoxhcfqr4v4f 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()