Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[請益] C牌洗臉刷與Hitachi N820
Apr 29th 2014, 14:31, by usagirl

作者usagirl (苦命台勞)

看板BeautySalon

標題[請益] C牌洗臉刷與Hitachi N820

時間Tue Apr 29 14:31:33 2014

我最近看了好多clarisonic mia2跟Hitachi N820的升火文 手真的好癢好想敗下去 但我目前用資生堂洗臉刷已經覺得效果不錯了,不知道c牌是否真有那麼大的差別? 我算是混合性皮膚,沒甚麼大問題,T字部位較易出油,鼻頭毛孔較大時有白頭粉刺 化妝常常鼻頭會卡粉,不太長痘,有一些雀斑,膚色有些暗沉偏黃 平常不常化妝,白天出門就只擦防曬+蜜粉,洗臉前會先卸妝 會定期臉部去角質,但沒有敷臉習慣,也沒有定期給人作臉 我最想要的就是提升皮膚保水度與縮小鼻頭毛孔 請問c牌洗臉機跟美顏儀若我只能買一個,以我的狀況該買哪一個較好呢? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 50.53.54.117 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1398753096.A.694.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoxhcfqr4v4f 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()