Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
東方設計學院
Apr 4th 2015, 08:41

你好我是國三學生
五月多要考會考.我想考東方遊戲與玩具設計科
1.如果我在校成績普通.但如果會考都拿c的話能考上東方嗎

2.聽說東方的女生宿舍設備很爛是真的嗎

3.裡面學生都還不錯嗎

4.東方有運動會或畢業旅行嗎

5.我住高雄市三民區.但東方是湖內區.你建議我在外租房子嗎

如果不方便在這邊說加我賴0925368077

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoxhcfqr4v4f 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()